Program Lojalnościowy ŁAPKI - Regulamin
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „ŁAPKI
Rozdział I. Postanowienia Ogólne
§ 1. Nazwa i Organizator Programu
-
Program Lojalnościowy Łapki (zwany dalej „Programem”) jest programem punktowym, którego celem jest nagradzanie stałych Klientów sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.mruczu.pl (zwanego dalej „Sklepem Internetowym”).
-
Organizatorem Programu jest Usługi Medyczne Medi-Lem z siedzibą w Bralinie, ul. Jodłowa 9, NIP: 619-176-13-15, REGON: 251453425 (zwany dalej „Organizatorem”).
§ 2. Definicje
-
Program – Program Lojalnościowy Łapki działający na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Organizator – podmiot wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu.
-
Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zarejestrowała konto Klienta w Sklepie Internetowym i spełniła warunki uczestnictwa w Programie określone w niniejszym Regulaminie.
-
Łapki (Punkty Lojalnościowe) – jednostki przyznawane Uczestnikowi przez Organizatora w ramach Programu za spełnienie warunków określonych w niniejszym Regulaminie, uprawniające do uzyskania rabatu na zakupy w Sklepie Internetowym.
-
Konto Klienta – indywidualne konto Uczestnika w Sklepie Internetowym, dostępne po zalogowaniu, na którym gromadzone są Łapki.
-
Zamówienie – zakup produktów w Sklepie Internetowym dokonany przez Uczestnika, który został opłacony i dostarczony.
Rozdział II. Zasady Uczestnictwa w Programie
§ 3. Warunki Uczestnictwa
-
Uczestnikiem Programu może być wyłącznie Klient Sklepu Internetowego, który posiada aktywne Konto Klienta.
-
Przystąpienie do Programu jest dobrowolne i następuje automatycznie z chwilą dokonania pierwszego Zamówienia przez Klienta po zalogowaniu się na Koncie Klienta.
-
Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.
§ 4. Okres Obowiązywania Programu
-
Program obowiązuje od dnia 01.07.2025 r. i prowadzony jest na czas nieokreślony.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie. O zakończeniu Programu Uczestnicy zostaną poinformowani z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem poprzez ogłoszenie w Sklepie Internetowym oraz/lub wiadomość e-mail wysłaną na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.
Rozdział III. Zbieranie Łapek
§ 5. Zasady Naliczania Łapek
-
Za każde wydane 1 zł (jeden złoty) brutto na zakup produktów w Sklepie Internetowym, Uczestnik otrzymuje 1 (jedną) Łapkę.
-
Łapki naliczane są wyłącznie za zakupy dokonane za pośrednictwem Sklepu Internetowego (www.mruczu.pl) po uprzednim zalogowaniu się na Konto Klienta.
-
Podstawą do naliczenia Łapek jest suma wartości produktów w Zamówieniu, które zostało opłacone i dostarczone do Uczestnika.
-
Łapki są naliczane automatycznie na Koncie Klienta po potwierdzeniu zrealizowania Zamówienia (tj. po dokonaniu płatności i dostarczeniu produktów do Zamawiającego). Mogą być widoczne na Koncie Klienta w zakładce „Moje konto” lub w innym wskazanym przez Organizatora miejscu.
-
Łapki nie są naliczane za koszty dostawy, usługi dodatkowe oraz za zakupy, w przypadku których Uczestnik odstąpił od umowy (dokonał zwrotu produktów).
-
W przypadku anulowania Zamówienia, zwrotu produktów lub rezygnacji z zakupu, Łapki naliczone za to Zamówienie zostaną automatycznie usunięte z Konta Klienta.
§ 6. Ważność Łapek
-
Naliczone Łapki nie ulegają przeterminowaniu.
-
Łapki nie mogą zostać wymienione na gotówkę ani przekazane innym osobom.
Rozdział IV. Wykorzystywanie Łapek
§ 7. Zasady Wykorzystywania Łapek
-
Każde 40 (czterdzieści) Łapek obniża wartość Zamówienia o 1 zł (jeden złoty).
-
Łapki mogą być wykorzystane wyłącznie do obniżenia ceny produktów w koszyku. Nie mogą być wykorzystane do pokrycia kosztów dostawy.
-
Aby wykorzystać Łapki, Uczestnik musi być zalogowany na swoim Koncie Klienta w Sklepie Internetowym.
-
Proces wykorzystywania Łapek:
-
Po skompletowaniu Zamówienia, Uczestnik powinien przejść do Koszyka.
-
W podsumowaniu Koszyka pojawi się sekcja „Użyj punktów lojalnościowych” lub podobna.
-
Uczestnik może wykorzystać dowolną ilość Łapek zebranych na Koncie Klienta, zaznaczając odpowiednią opcję lub wpisując liczbę punktów, a następnie klikając „Przelicz punkty”.
-
Wartość koszyka zostanie automatycznie zmniejszona o wartość wykorzystanych Łapek.
-
Uczestnik nie musi wykorzystywać wszystkich zgromadzonych Łapek jednorazowo.
-
-
Łapki łączą się z innymi promocjami i kodami rabatowymi dostępnymi w Sklepie Internetowym, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
Rozdział V. Reklamacje
§ 8. Procedura Reklamacyjna
-
Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu Lojalnościowego Łapki lub naliczania/wykorzystywania Łapek mogą być składane przez Uczestników.
-
Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres Organizatora: Usługi Medyczne Medi-Lem, ul. Jodłowa 9, 63-640 Bralin, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@mruczu.pl].
-
Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane identyfikacyjne Uczestnika (imię, nazwisko, adres e-mail przypisany do Konta Klienta), opis przedmiotu reklamacji oraz żądanie.
-
Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania i poinformuje Uczestnika o sposobie jej rozpatrzenia drogą elektroniczną na adres e-mail podany w reklamacji.
Rozdział VI. Ochrona Danych Osobowych
§ 9. Przetwarzanie Danych Osobowych
-
Administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest Organizator.
-
Dane osobowe Uczestników Programu (takie jak imię, nazwisko, adres e-mail, historia zakupów) będą przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego Łapki, w tym do naliczania i rozliczania Łapek, a także w celach marketingowych, jeżeli Uczestnik wyraził na to odrębną zgodę.
-
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą, w przypadku celów marketingowych).
-
Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz praw Uczestników znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu Internetowego.
Rozdział VII. Postanowienia Końcowe
§ 10. Zmiany Regulaminu
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany zasad funkcjonowania Sklepu Internetowego lub Programu.
-
O wszelkich zmianach Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez opublikowanie nowego Regulaminu w Sklepie Internetowym oraz/lub wysłanie wiadomości e-mail na adres przypisany do Konta Klienta.
-
Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Organizatora, nie krótszym niż 7 dni od daty ich ogłoszenia. Uczestnik, który nie akceptuje zmian, ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Dalsze korzystanie z Programu po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.
§ 11. Postanowienia Końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
-
Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją Programu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, a w przypadku sporów z Uczestnikami będącymi konsumentami – przez sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
-
Termin Łapki oznacza punkty lojalnościowe w rozumieniu niniejszego Regulaminu.
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego.